سنگ تایل چیست

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های ساختمانی پس از استخراج از معدن، در کارخانه های سنگبری در ابعاد و اندازه های گوناگونی برش و فرآوری می گردند.سنگ های تایل معمولا با عرض و طول برابر مثلا 60*60 می باشند و کاربرد آن معمولا استفاده به عنوان کف پوش می باشد.

سنگ های ساختمانی یکی از پر کاربرد ترین مصالحی هستند که امروزه در ابعاد و اندازه های مختلف به روش های گوناگونی نظیر صیقلی، چرمی، بوش همر، تیشه ای و … فرآوری می شوند.

ابعاد سنگ تایل

یکی از پر کاربرد ترین شکل های ظاهری سنگ، سنگ تایل است.سنگ های تایل معمولا دارای طول و عرض یکسان مانند 40*40، 50*50، 60*60 و یا80*80 می باشند.عرض و طول سنگ ها می تواند با یکدیگر برابر نباشند و طبق سفارش مشتری برش داده شوند. مثلا سنگ های تراورتن که در ابعاد 30*60 و یا 40*60 برش داده می شوند و در محوطه سازی ها به کار می روند.

کاربرد سنگ های تایل

از آنجایی که سنگ های تایل، دارای طول و عرض کم می باشند و به صورت مستطیل یا مربع برش و فرآوری می شوند، بیشترین کاربرد را در کفپوش ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی دارند. از دیگر انواع سنگ های ساختمانی از نظر شکل ظاهری می توان به سنگ های پلاک یا طولی و سنگ های اسلب اشاره کرد.

ضخامت سنگ های تایل

ضخامت سنگ های تایل می تواند بر اساس سفارش مشتری و کارایی سنگ تغییر کند.معمولا سنگ های تایل را در ضخامت های1.7 تا 2 سانت برش می دهند.

قیمت سنگ های تایل

علاوه بر ضخامت، ابعاد، نوع فرآوری، نوع سنگ تایل نیز می تواند بر قیمت سنگ ها تاثیر بگذارد. سنگ های مرمریت، گرانیت، مرمر، چینی و حتی تراورتن نیز می تواند به صورت تایل برش و فرآوری شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید سنگ با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

اخبار و مقالات

سنگ مناسب پشت بام

از گذشته تا به امروز برای کفپوش پشت بام خانه ها از موزاییک و یا سنگ های طبیعی استفاده می کردند. در این مقاله به

ادامه مطلب »
اخبار و مقالات

خرید سنگ برای بام

بهترین متریال برای کف پوش فضای باز همچون پشت بام، سنگ های تراورتن می باشند. سنگ های تراورتن علاوه بر زیبایی و مقاومت خوب، طول

ادامه مطلب »