سنگ پله مرمریت لاشتر بوش همر

سنگ پله قیمت مناسب و با تنوع بالا

فهرست مطالب این نوشته

سرویس پله ی هر ساختمان، مکانی پر رفت و آمد همراه با سایش و ضربه است. از این رو انتخاب یک سنگ با دوام و زیبا برای کف پله اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله به معرفی چند سنگ پله قیمت مناسب و با تنوع بالا همراه با کیفیت عالی می پردازیم.


سنگ پله قیمت مناسب و با تنوع بالا

سنگ های کف پله می توانند از جنس های گوناگونی باشند و روش های فرآوری نیز ممکن است با توجه به جنس سنگ، صیقلی، بوش همر، چرمی، تیشه ای و … باشد. معمولا در فضا های داخلی ساختمان از سنگ هایی همچون مرمریت و چینی یا گرانیت به عنوان سنگ پله استفاده می کنند. سنگ های تراورتن نیز در برخی از ساختمان ها به عنوان سنگ کف پله استفاده می شود، اما به دلیل بافت متخلخل این سنگ، با گذر زمان از بین می رود.

سنگ های چینی کیفیت فوق العاده خوبی دارند و در تم های رنگی مشکی تا سفید وجود دارند. اما قیمت این سنگ ها نیز یه مقدار بالا است و در دسته سنگ های قیمت مناسب قرار نمی گیرند. پس بهترین انتخاب برای سرویس پله ی ساختمان، سنگ های مرمریت و برخی از سنگ های گرانیت است.

 

سنگ پله مرمریت

مرمریت ها در رنگ های بسیار زیادی یافت می شوند و جنس این سنگ ها با یکدیگر متفاوت است. سنگ های مرمریت تنوع بسیار زیادی دارند و قیمت این سنگ ها نیز مناسب می باشد. از این رو بهترین گزینه برای سرویس پله و دیوار پله محسوب می شوند. این سنگ ها در رنگ های بسیار زیادی موجود هستند. اگر به دنبال سنگ پله قیمت مناسب می گردید، در میان سنگ های مرمریت گزینه های زیادی را می توانید پیدا کنید. در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

این سنگ از معادن بسیار زیادی استخراج می شود و دارای زمینه ای کرم روشن است. مرمریت آباده در دسته سنگ های ارزان قیمت بازار قرار دارد و کیفیت آن خوب و مناسب است.

سنگ پله مرمریت آباده رضایی

مرمریت گوهره خرم آباد یکی از مشهور ترین سنگ های صادراتی در ایران است. این سنگ به دلیل تم رنگی کرم و قیمت فوق العاده مناسب، شهرت زیادی در میان سازندگان و طراحان دارد. مرمریت گوهره در سه سورت ممتاز، درجه یک و درجه دو سورت بندی می شود که سورت بندی این سنگ، بر اساس لکه ها و خال های طوسی تیره در سطح سنگ است. 

بهترین سنگ پله با قیمت مناسب

 

سنگ مرمریت هرسین دارای تم رنگی کرم بسیار روشن و سفید است. این سنگ کیفیت فوق العاده عالی و استحکام بسیار بالایی دارد و بیشتر در دستگاه پله ساختمان های لوکس استفاده می شود. ماندگاری این سنگ به قدری بالا است که اولین گزینه برای سنگ پله قسمت های بیرونی ساختمان محسوب می شود. معدن سنگ مرمریت هرسین در کرمانشاه قرار دارد و این سنگ به کشور های بسیار زیادی صادر می گردد.

سنگ پله مرمریت هرسین

سنگ خوی یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین سنگ های مرمریت بازار است که از زیبایی خیره کننده ای برخوردار است. تم رنگی این سنگ نیز کرم می باشد.

سنگ های مرمریت پرطاووسی از معادن بسیار زیادی استخراج می شوند. مرمریت های پرطاووسی یزد و ارسنجان کیفیت عالی دارند و ماندگاری آنها نیز بسیار بالا است. سنگ مرمریت پرطاووسی ارسنجان، به دلیل قیمت بسیار مناسب تر و میزان لکه های کمتر، قیمت مناسب تری نسبت به پرطاووسی یزد دارد.

سنگ هایی که از معادن دهبید استخراج می شوند کیفیت بسیار خوبی دارند. مرمریت دهبید در تم رنگی کرم روشن تا سفید نیز یافت می شود. مرمریت دهبید پارادایس یکی از سنگ های بی نظیر است که معدن آن بر خلاف تصور در اصفهان قرار دارد.

سنگ های مشکی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و در قسمت کف پله و زیر پله استفاده های بسیار زیادی می شوند. از پر کاربرد ترین سنگ های مشکی باید به مرمریت مشکی لاشتر و مرمریت دهبید اسپایدر اشاره کرد.

سنگ مرمریت لاشتر

سنگ پله گرانیت

گرانیت ها معمولا در دسته سنگ های گران قیمت بازار قرار دارند. اما بهتر است بدانید که گرانیت ها، مقاومت فوق العاده بالایی در برابر فشار، ضربه و سایش دارند. جنس این سنگ ها از آذرین درونی یا همان مواد آتشفشان می باشد. بهترین سنگ های گرانیت که قیمت مناسبی دارد می توان به سنگ گرانیت مروارید مشهد، گرانیت سفید نطنز و گرانیت نهبندان آستان اشاره کرد.

 

سنگ های چینی و کریستال برای کف پله

سنگ های چینی، یکی دیگر از انواع سنگ های ساختمانی هستند که کیفیتی فوق العاده بهتر نسبت به سنگ های مرمریت دارند. این سنگ ها، علاوه بر زیبایی، جذب آب فوق العاده ناچیزی دارند و عمدتا در تم های رنگی سفید یافت می شوند. از معروف ترین سنگ های چینی می توان اشاره کرد به:

 

خرید سنگ پله با قیمت مناسب

معمولا سنگ های پله دارای عرض 35 سانت با طول 110، 115، 120، 125 و 130 می باشند. ضخامت سنگ ها نیز معمولا 2.6 تا 3 سانت است که با گذشت زمان از بین نرود. اگر ابعاد و ضخامت سنگ پله خارج از عرف بازار باشد، قیمت آن قطعا تغییر می کند. شایان ذکر است که یک سمت سنگ پله ابزار می خورد و معمولا گرد می شود. هزینه ی ابزار نیز از قیمت سنگ پله معمولا جداست.

سورت سنگ و میزان روشنایی سطح سنگ تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی سنگ می گذارد. اگر قصد خرید سنگ پله با قیمت مناسب و ظاهر شیک و زیبا را دارید، حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط