سنگ شمش چیست

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های تراورتنی که به صورت طولی برش داده می شوند بر اساس یکسری عوامل همچون قد و پای سنگ ها دسته بندی می شوند. سنگ شمش سنگی است که قد و پای بلندی دارد.

عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت سنگ ها تاثیر می گذارد. سنگ های طولی با عرض 40 معمولا به دلیل ارتفاع سنگ ها دسته بندی می شوند. عواملی چون سورت سنگ، میزان تخلخل سنگ و کیفیت برش سنگ، بر روی قیمت سنگ تاثیر می گذارد. در ادامه به تعاریف سنگ شمش و دسته بندی قد و پای سنگ ها می پردازیم.

 

 

 

 

قد و پای سنگ های طولی

سنگ های ساختمانی هر چقدر از ارتفاع بلند تری برخوردار باشند، از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند. قد و پای سنگ ها اصطلاحا سه تا تعریف دارند:

 

    سنگ شمش: به سنگ هایی گفته می شود که ارتفاع آن ها معمولا بلند تر از حدود 180 سانتی متر است. این سنگ ها به دلیل قد و پای بلند، از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

    سنگ معمولی: ارتفاع سنگ های معمولی بین 100 تا 180 سانت می باشند. معمولا داخل دسته بندی سنگ یا پارت سنگ، تقریبا سنگ ها دو تکه هستند. بدین منظور که دو تکه سنگ روی هم قرار گرفته اند و ارتفاع تقریبا 2 متر بیشتر را تشکیل داده اند.

    سنگ کوتاه: معمولا سنگ های کوتاه ارتفاع کمتر از 90 سانت را دارند و قیمت این سنگ ها به واسطه ی قد کوتاهشان، ارزان تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات انواع سنگ و اطلاع از قیمت های آن با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط