سنگ کف پارکینگ ساختمان

سنگ سفید کف پارکینگ

فهرست مطالب این نوشته

بهترین نوع کفپوش برای قسمت پارکینگ ساختمان، سنگ های طبیعی هستند. اغلب توصیه می شود برای کف پارکینگ از سنگ های سفید و یا روشن استفاده شود.

سنگ کف پارکینگ

از آنجایی که پارکینگ، محلی پر تردد می باشد و به دلیل رفت و آمد بالای خودرو ها، انتخاب سنگی باکیفیت و زیبا، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

توصیه می شود از سنگ های روشن و سفید برای کف و دیوار پارکینگ استفاده شود، زیرا که سنگ های تیره، ممکن است دید راننده را کم کنند و راننده در حین پارک کردن با دیوار برخورد کند.

 

ویژگی های سنگ کف پارکینگ

همانطور که ذکر شد، پارکینگ محلی پر رفت و آمد است و سنگ باید مقاومت های لازم را داشته باشد. از طرفی بهتر است از سنگ های سفید و روشن برای کف پارکینگ استفاده شود. زیرا که فضای پارکینگ را بزرگ تر و روشن تر نشان می دهد.

·       مقاومت سایشی بالا

·       مقاومت فشاری بالا

·       مقاوم در برابر خط و خش

·       جذب آب پایین

·       تراکم بالا

 

 

بهترین نوع سنگ کف پارکینگ

·       سنگ های گرانیت: بی شک سنگ های گرانیت می توانند جزو بهترین گزینه ها برای کفپوش پارکینگ باشند. زیرا که این سنگ ها به دلیل تراکم بالا و مقاومت بسیار عالی، بی رقیب هستند. سنگ های گرانیت سفید نطنز، گرانیت خرمدره، گرانیت نهبندان جزو محبوب ترین سنگ ها گرانیت هستند.

·       سنگ های مرمریت: سنگ های مرمریت نیز جزو سنگ های پر مقاوم و زیبا به حساب می آیند. استفاده از سنگ های مرمریت روشن با ضخامت مناسب، می تواند گزینه ی خوبی برای کف پارکینگ باشند. سنگ های مرمریت خوی، هرسین، کاشمر، پارادایس، دهبید و … از سنگ های مورد استفاده در کف ساختمان ها و کف پارکینگ به حساب می آیند.

·       سنگ های چینی: سنگ های چینی نیز دارای سطحی روشن و مقاومتی بسیار بالا هستند. سنگ های چینی نیریز، ازنا و الیگودرز جزو سنگ های محبوب چینی با زمینه ی سفید و رگه های طوسی رنگ می باشند. سنگ چینی لایبید با زمینه رنگ طوسی و رگه های روشن، نیز جزو محبوب ترین و پر کاربرد ترین سنگ های مورد استفاده به عنوان کفپوش پارکینگ به حساب می آیند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط