اسلب بیانکو

خرید سنگ سفید

فهرست مطالب این نوشته

سنگ های سفید با توجه به محل مورد استفاده، می توانند از جنس تراورتن، مرمریت، چینی و یا مرمر باشند. در ادامه به معرفی هرکدام از سنگ ها و کاربرد آن ها می پردازیم.

انواع سنگ سفید ساختمان

سنگ های ساختمانی سفید در ساختمان می توانند به عنوان سنگ نمای بیرونی و یا سنگ فضا های داخلی استفاده شوند. از این رو جنس سنگ ها با توجه به کاربری سنگ ها می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

سنگ های تراورتن، مرمریت، چینی و مرمر به رنگ سفید و روشن هرکدام کاربرد های متفاوتی دارند و آشنایی با هرکدام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

سنگ تراورتن سفید

سنگ های تراورتن به دلیل بافت متخلخل و وزن بسیار سبک، بیشترین کاربرد را در نمای بیرونی ساختمان دارند. از سنگ های تراورتن نیز می توان به عنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان نیز استفاده نمود. از معروف ترین سنگ های تراورتن سفید می توان به تراورتن های عباس آباد، دره بخاری و ابیانه اشاره کرد.

 

سنگ مرمریت سفید

سنگ های مرمریت جزو سنگ های دگرگونی آهکی هستند که تنوع رنگی در آن ها بسیار زیاد است. مرمریت های سفید به دلیل مقاومت فشاری بالا بیشتر به عنوان سنگ کف واحد های مسکونی، سنگ کف پارکینگ، سنگ پله و پوشش دیوار های داخلی استفاده کرد. از سنگ های مرمریت سفید توصیه می شود در مناطق مرطوب مانند سرویس های بهداشتی به دلیل آهکی بودن استفاده نشود. مرمریت های سفید استفاده شده در نمای بیرونی ساختمان به مرور زمان ظاهر یکدست و زیبای خود را از دست می دهند و از بین می روند.

از معروف ترین سنگ های مرمریت سفید می توان اشاره کرد به مرمریت هرسین، مرمریت دهبید، مرمریت کوه سفید، مرمریت جوشقان و …

 

سنگ چینی سفید

سنگ های چینی جزو خانواده سنگ های مرمریت به حساب می آیند با این تفاوت که مقاومت بسیارخوبی در برابر رطوبت و حتی تابش نور خورشید دارند. سنگ های چینی اغلب به رنگ سفید و جزو سفید ترین و زیبا ترین سنگ های ساختمانی به حساب می آیند. از سنگ های چینی سفید می توان در قسمت های مختلف ساختمان مانند سنگ کف، سنگ آشپزخانه، سنگ سرویس بهداشتی و حمام و حتی سنگ نمای بیرونی ساختمان استفاده کرد.

از معروف ترین و محبوب ترین سنگ های چینی سفید باید اشاره کرد به سنگ چینی ازنا، الیگودرز، نیریز و …

 

سنگ مرمر سفید

بی شک زیبا ترین و پر مقاوم ترین سنگ ساختمانی، سنگ مرمر است. از بهترین ویژگی های سنگ مرمر استحکام بالا و عبور نور از خود می باشد. سنگ های مرمر به دلیل جذب آب تقریبا صفر، می توان از آن در تمام قسمت های داخلی ساختمان استفاده کرد. سنگ های مرمر اغلب در ابعاد اسلب فرآوری می شوند و در ساختمان های لوکس و مجلل استفاده می شوند.

از بهترین سنگ های مرمر سفید می توان به مرمر کرمان، مرمر قروه سنندج و مرمر هرات افغانستان اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط

مرمریت دهبید مشکی صادراتی
مرمریت

مرمریت مشکی دهبید

یکی از براق ترین و زیبا ترین سنگ های مرمریت ، مرمریت مشکی دهبید است طرح و نقش بی نظیر و قیمت بسیار مناسبی دارد.

ادامه مطلب »