خرید سنگ برای بام

فهرست مطالب این نوشته

بهترین متریال برای کف پوش فضای باز همچون پشت بام، سنگ های تراورتن می باشند. سنگ های تراورتن علاوه بر زیبایی و مقاومت خوب، طول عمر بالایی نیز دارند.

سنگ کف پشت بام

انتخاب کفپوش مناسب برای محوطه های باز همچون حیاط و پشت بام، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو در انتخاب بهترین و مناسب ترین کفپوش باید دقت بالایی نماییم.

 

سنگ کف حیاط

از آنجایی که حیاط جزو محوطه ی بیرونی ساختمان ها است و بیشتر در معرض نور، سایش و آب و هوای گوناگون می باشد، از این رو سنگی که انتخاب می کنیم باید مقاومت های لازم را داشته باشد.

سنگ های گرانیت، مرمریت و چینی می توانند جزو سنگ های مناسب برای کفپوش حیاط باشند. البته به شرطی که سنگ ها به صورت صیقلی و لغزنده فرآوری نشده باشند.

سنگ کریستال لایبید و یا مرمریت لاشتر با فرآوری تیشه ای و بوش همر می تواند انتخاب بسیار زیبایی برای کفپوش حیاط خود باشد.

اگر حیاط ساختمان شما با درب ورودی پارکینگ یکی نیست، و خودرو از آن محل عبور نمی کند، سنگ های تراورتن نیز می توانند انتخاب بسیار خوب و مناسبی باشند.

 

سنگ کف پشت بام

بهترین سنگ برای کفپوش پشت بام، سنگ های تراورتن است. زیرا که پشت بام، محلی است که از تردد پایینی برخوردار است و رفت و آمد آن بسیار پایین است. از طرفی این قسمت با عوامل بیرونی همچون نور خورشید، بارندگی و آب و هوای مختلف در ارتباط است. از آنجایی که سنگ تراورتن مقاومت خوبی در برابر عوامل ذکر شده دارد، با انتخاب آن علاوه بر زیبایی، موجب کاهش بار مرده ساختمان شده است.

 

خرید سنگ بام

برای پشت بام خود می توانید سنگ های تراورتن یا مرمریت و کریستالی و یا گرانیت استفاده کنید.

توصیه ای که لازم است به آن اشاره و توجه شود این است که بهتر است سنگ های کف پشت بام از ابعاد کمتری نسبت به سنگ های کف طبقات استفاده شود. زیرا که برای شیب بندی پشت بام، ممکن است سنگ های با ابعاد فرضا 60*60 مشکل ساز شود و پرتی زیادی به جا بگذارد.ابعاد سنگ ها بهتر است 30*30، 40*40، 30*60 و … باشند تا در به وجود آوردن شیب بندی مناسب برای بام، مشکل به وجود نیاورد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع سنگ ساختمانی با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش: حسین موسوی
شماره تلفن همراه : 09129529767
ایمیل: www.hoveidastone@gmail.com
آدرس صفحه اینستاگرام: Hoveyda.stone@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط