تراورتن سیلور صادراتی

تراورتن سیلور موجدار

فهرست مطالب این نوشته

سنگ تراورتن سیلور موجدار یکی از زیبا ترین و خاص ترین سنگ های ساختمانی است که از معادن تکاب و آذرشهر استخراج می گردد. تم رنگی این مشکی روشن یا دودی و خرمایی می باشد که در سطح آن رگه های طوسی و سفید جذابی مشاهده می شود.


تراورتن سیلور تکاب موجدار

سنگ های تراورتن از گذشته تا به امروز به عنوان محبوب ترین متریال ساختمانی در نمای بیرونی و قسمت های داخلی ساختمان محسوب می شوند. این سنگ ها از معادن مختلفی استخراج می شوند که هر کدام از طرح و نقش و تم رنگی منحصر به فرد خود برخوردار هستند. یکی از مشهور ترین این سنگ ها، تراورتن سیلور تکاب با تم رنگی تیره است.

سنگ تراورتن سیلور دارای زمینه ای به رنگ مشکی روشن یا دودی و خرمایی می باشد که در سطح آن رگه های سفید رنگ مشاهده می شود. موج های زیبا و منظمی در سطح سنگ پخش شده اند که زیبایی و جلوه ی خاصی به سنگ می بخشند. این سنگ بسیار زیبا از دو معدن تکاب و آذرشهر استخراج می شود که معدن سنگ تکاب به دلیل کیفیت بسیار عالی و تم رنگی فوق العاده جذاب، شهرت جهانی پیدا کرده است.

سنگ های تراورتن سیلور تکاب به دو صورت موجدار و بی موج و به روش چرمی و صیقلی فرآوری و تولید می گردند. این سنگ سورت های بسیار زیاد و مختلفی دارد که از محبوب ترین آنها باید به تراورتن سیلور تکاب موجدار خرمایی و دودی اشاره کرد. این سنگ به صورت اسلب نیز فرآوری می شود که به دلیل موج های منظم و زیبا، قابلیت ایجاد قاب های بوک مچ و فورمچ را نیز دارند. از معادن منطقه آذرشهر، یک سنگ بی نظیر با تم رنگی قرمز استخراج می شود که به تراورتن قرمز آذرشهر شهرت دارد. اگر قصد آشنایی با این سنگ را دارید، مطالبی که در رابطه با آنها نوشته ایم را بخوانید.

ویژگی های بسیار خوب این سنگ

سنگ تراورتن سیلور تکاب یکی از باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی است که از جنسیت بسیار مرغوب با تراکم مناسب و تخلخل ایده آل برخوردار است. این سنگ وزن مخصوص سبکی دارد و از نظر چسبندگی با ملات، بسیار خوب عمل می کند. به دلیل بافت متخلخل ایده آل تراورتن سیلور تکاب، این سنگ را به صورت چرمی فرآوری نیز می کنند. این سنگ در مقابل نور خورشید مقاوم است و ظاهر زیبای خود را از دست نمی دهد. از دیگر مزیت های کلی این سنگ می توان اشاره کرد به:

  • ساب پذیری فوق العاده و سطح براق
  • به هیچ عنوان شوره نمی زند
  • قابل استفاده در مناطق مختلف سردسیر و مرطوب و گرمسیر
  • مقاومت سایشی بالا
  • براقیت و شفافیت بسیار عالی
  • جذب آب ناچیز

سنگ تراورتن سیلور تکاب صادراتی پالت صندوق

موارد استفاده از سنگ تراورتن سیلور تکاب موجدار

اغلب از سنگ های تراورتن به دلیل وزن سبک و مقاوم بودن در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، در نما های بیرونی ساختمان ها استفاده می شوند. این سنگ قابلیت بسیار خوب برش خوری و ابزار پذیری دارد که به هیچ وجه در هنگام برش، دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شود. تلفیق این سنگ با تراورتن عباس آباد ممتاز در نما های مدرن، زیبایی خیره کننده ای را خلق می کند. در فضا های داخلی این سنگ نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • نمای اصلی و بیرونی ساختمان ها
  • دیوار های داخلی ساختمان
  • محوطه سازی
  • سنگفرش حیاط، روف گاردن، تراس و بالکن ساختمان ها
  • ساخت مصنوعات سنگی
  • دکوراسیون داخلی ساختمان ها
  • سنگ پله و بدنه دیوار های محوطه بیرونی
  • سرویس های بهداشتی و حمام ها
  • رویه میز های سنگی و کانترتاپ های مغازه های لوکس

تراورتن سیلور تکاب دودی سوپر

معدن سنگ تراورتن سیلور تکاب

معدن این سنگ در استان آذربایجان غربی، در شهرستان تکاب قرار دارد. این سنگ به صورت موجدار و بی موج به کشور های مختلف جهان صادر می گردد. اگر قصد خرید این سنگ با قیمت مناسب و کیفیت صادراتی را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید. از دیگر سنگ های معروف و باکیفیت می توان اشاره کرد به:

تراورتن کرم روشن تکاب _ سنگ تراورتن دره بخاری _ تراورتن شکلاتی کاشان _ سنگ تراورتن رامشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

به اشتراک بگذارید

برای خرید انواع سنگ ساختمانی و یا دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مدیر فروش :  آقای موسوی

مطالب مرتبط